Jak vytvořit akční leták a dostat ho do rukou správného zákazníka?

Chystáte se na velký výprodej či jinou slevovou akci? Pusťte se do výroby akčních letáků, kterými zákazníky nalákáte do svých prodejen. Poradíme vám, jak pracovat se slevovými kódy, ale i jak dostat tiskoviny k rukám zákazníka.

Black Friday, podzimní výprodej i vánoční akce

Letáky jsou skvělým reklamním nástrojem. Využít je můžete například pro blížící se výprodej nebo třeba slevovou akci, jako je Black Friday. S tvorbou letáku ale začněte vždy s dostatečným předstihem. Nejen, že budete mít dost času na případné úpravy, ale také nalákáte zákazníky do obchodů zavčas. Budou se tak mít na co těšit.  

Jak vytvořit leták, kterým zaujmete zákazníky? Máte dvě základní možnosti. 

  • Marketingovou strategii můžete postavit na konkrétních produktech, které zákazníky nadchnou. Vyberte to nejlepší z vaší nabídky.
  • Druhou možností je tisk letáků s akční nabídkou či unikátními slevovými kódy, které budou zákazníci moci uplatnit jen v určitém období (například před Vánocemi).

Jak pracovat se slevovými kódy?

Při výrobě letáků skvěle fungují různé slevové kódy, které mohou zákazníci využít například při nákupu na e-shopu. V takovém případě můžete pracovat s unikátními kódy. Budete tak cílit na konkrétního zákazníka a díky variabilnímu obsahu zvýšíte efektivitu kampaně. 

Vyhnete se také případnému zneužití kódů, kdy by jeden zákazník mohl používat stejný kód opakovaně. S těmito nástroji můžete pracovat nejen při speciálních akcích či výprodejích, ale také například při výročí. Zákazníkovi tak pošlete například unikátní kód, který může využít na své narozeniny. S tiskem personalizovaných letáků se obraťte na ověřenou tiskárnu – například Profi Point4me. 

Druhou možností, jak se slevami efektivně pracovat, je využít QR kódy. I ty totiž mohou být jedinečné. Zákazníka díky nim snadno přesměrujete na požadovanou landing page. Tyto moderní nástroje vám navíc umožní sledovat chování zákazníka. Potřebné údaje pak můžete využít v marketingové strategii. QR kódy jsou tedy skvělým způsobem, jak udělat leták, který bude mít přesah i do onlinu.

Probuďte v zákazníkovi zvědavost

Kromě QR kódů skvěle fungují i další nástroje – například stírací losy a různé typy kuponů. Díky těmto originálním prvkům se odlišíte od konkurence. Zákazníci si tak váš leták ve velkém množství tiskovin snadněji zapamatují. 

Láska na první omak

Tiskem letáků můžete v zákazníkovi snadno probudit smysly. Hrajte si s různými povrchovými úpravami a typy papíru. Na těchto aspektech totiž opravdu záleží. U akčních letáků je nejoblíbenější lesklý křídový papír s nízkou gramáží. Nejen, že vás tak výroba reklamních letáků vyjde výhodně, ale také jsou tiskoviny odolnější a působí luxusnějším dojmem. 

Pokud si nejste jistí, jaký papír pro letáky vybrat, poptejte u tiskárny vzorník papírů. Tiskárna Profi Point4me vám ho zašle na vyžádání zdarma. Vy si už pak jen vyberete materiál, který bude splňovat vaše požadavky do posledního puntíku.  

Vyzkoušet také můžete různé výřezy. Například u paralelního falcu, harmoniky či zavinovacího falcu můžete výřez umístit právě na kód. Lidé si tak zajímavého prvku hned všimnou.

K výrobě letáku přistupujte komplexně

Přemýšlíte, jak vytvořit leták, který bude mít u zákazníků úspěch? Přihlédněte vždy i ke zvolenému způsobu doručování. Pokud budete chtít leták vyvěšovat na plakátovacích plochách, zvolte odolnější papír a tisk ve větším formátu. Naopak u letáků, které se chystáte doručovat konkrétním lidem, pracujte s hravými prvky, unikátními slevovými kódy či různými výřezy. V tiskárně Profi Point4me vám poradí, jak udělat leták, kterým si zákazníka jednoduše získáte.

Copyright © 2024 KG.cz. Všechna práva vyhrazena. | Nakódoval Leoš Lang